Een visie is een idee met de kracht om werkelijkheid te worden. Ons idee is een internationaal succesvol interieurmerk neer te zetten. Een merk met een sterke beleving, een ’way of life’ waar genieten een zeer belangrijk aspect is. Wij willen graag een interieurmerk aanbieden waar breed publiek een ‘feel good’ associatie mee heeft. Exclusiviteit, sfeer en service zijn daarbij de kernwaarden.
Exclusiviteit
Exclusiviteit is mogelijk door de gehele collectie - meer dan 3.000 producten - zelf te ontwerpen. Inspiratie en ideeën zijn er bij de ‘man achter Rivièra Maison’ Henk Teunissen in overvloed en worden opgedaan in grote wereldsteden maar ook in de landelijke Provence. Een collectie neerzetten die warmte uitstraalt en exclusief is, blijft één van de pijlers van Rivièra Maison.
Sfeer en service
Een absolute voorwaarde is dat onze producten sfeer uitstralen. Sfeer die ook terug te vinden is in onze winkels. Daarom is een team van stylisten continue bezig onze winkels sfeervol in te richten om zo de klanten inspiratie te geven. Elke week komen er nieuwe producten bij en vier keer per jaar wordt de collectie en dus ook onze winkels compleet vernieuwd. Last but not least, staat service en klantvriendelijkheid bij Rivièra Maison in een hoog vaandel. Gewoon ‘goed’ is voor ons niet goed genoeg!
Hoe ziet de toekomst eruit? Rivièra Maison wil uitgroeien tot een sterk merk en tot één van de meest gewaardeerde ondernemingen op het gebied van interieur, waar dan ook ter wereld.
Klik hier om naar de website van Riviera Maison te gaan